Dokumenty

Czytaj - Regulamin rekrutacji i uczestnictwa
Czytaj - Informacje o projekcie 
Czytaj - Harmonogram zajęć 

Spotkanie informacyjne dotyczące projektu "Wiedza to Twoja przyszłość - projekt wsparcia Zespołu Placówek Oświatowych w Chociwlu”

12.09.2017r. w naszej szkole odbyło się spotkanie rodziców , których dzieci uczęszczają do klasy VII SP oraz II i III gimnazjum, z trenerem zajęć doradztwa edukacyjno-zawodowego – Panem Ryszardem Jamrożym. Rodzicie zostali poinformowani o programie oraz terminarzu zajęć będących realizacją zadania nr 1 w projekcie unijnym , do którego od września przystąpili uczniowie ZPO w Chociwlu. Uczniowie w/w klas będą realizowali zajęcia indywidualne z doradztwa edukacyjno-zawodowego w wymiarze 2 godzin dla każdego ucznia w całym roku szkolnym.

Ponadto na zebraniach z rodzicami wszyscy wychowawcy poinformowali rodziców o bogatej ofercie zajęć wyrównawczych , a także szkolnych kół zainteresowań , które prowadzone są przez nauczycieli już od 11.09.17r. w ramach projektu ,, Wiedza to Twoja przyszłość - projekt wsparcia Zespołu Placówek Oświatowych w Chociwlu”. Rodzice zostali zapoznani z regulaminem uczestnictwa i rekrutacji do projektu. Po zebraniach odbyły się dodatkowo indywidualne spotkania z doradcą edukacyjnym.

M. Stolarczyk

zrzut_ekranu_20180321_o_195819png [300x221]

 

SKZ - IT Masters, nauczyciel: mgr Tomasz Bylewski

Na zajęciach uczniowie uczą się programowania w programie Scratch. Scratch to edukacyjny język obiektowy, stworzony jako środek do nauczania dzieci i młodzieży podstaw programowania oraz środowisko programistyczne służące do tworzenia i uruchamiania programów w tym języku. 
Scratch umożliwia łatwe tworzenie interaktywnych historyjek, animacji, gier, muzyki. Programowanie odbywa się w sposób wizualny - elementy języka mają kształt puzzli a poprzez przeciąganie mogą być układane w określonym porządku. W ten sposób tworzy się kod przypisany określonemu obiektowi. Obiekty mogą reagować na zdarzenia zewnętrzne. Wygląd postaci przypisanych do obiektów można wybierać z zasobnika, tworzyć lub importować z zewnątrz.

zrzut_ekranu_20180321_o_201237png [300x254]

 

SKZ - Matematyka w praktyce, nauczyciel: mgr Helena Chwiluk

zrzut_ekranu_20180321_o_201035png [300x224]

 

SKZ - Hello IT, nauczyciel: mgr Ewa Falkowska

zrzut_ekranu_20180321_o_201451png [300x223]

 

SKZ - Mali naukowcy, nauczyciel: mgr Ewa Misztela

zrzut_ekranu_20180321_o_201627png [300x226]

 

SKZ - Chemia, nauczyciel: mgr Barbara Wilgosz

 zrzut_ekranu_20180321_o_202728png [300x172]

SKZ - "Robot 2.0", nauczyciel: mgr Jerzy Falkowski

Na początku dzieci budują roboty na podstawie instrukcji (na wzór instrukcji Lego), pokazujących krok po kroku jakie klocki należy wziąć i jak je ze sobą połączyć. W kolejnych etapach nauki dzieci otrzymają jedynie pomoce, z których korzystają (zdjęcia i wskazówki konstrukcyjne). Po zbudowaniu robotów, uczniowie programują w specjalnie przygotowanym programie (zgodnie z wcześniej założoną funkcjonalnością). Program jest bardzo intuicyjny i posiada przyjazny interfejs graficzny, w którym dzieci przeciągają i upuszczają poszczególne ikony odpowiedzialne za określone czynności robota. Ostatnim i najciekawszym elementem zajęć jest testowanie robota i zabawa. To bardzo ważny element, który pozwala poczuć satysfakcję z efektów swojej pracy, ucząc wytrwałości w osiąganiu zamierzonych celów. Każde spotkanie kończy się podsumowaniem i powtórzeniem poznanych pojęć w trakcie zajęć.

 robot_2_smalljpg [640x480]

Matematyka w praktyce, n-l  mgr Wiesława Zasławska

img_20180417_140052jpg [300x225]img_20180417_141159jpg [300x225]img_20180417_141413jpg [300x225]img_20180417_142015jpg [300x225]